Klacht: Geld retourzending niet terug

op 11 juni 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ruim 2 weken geleden een pannenset retour gedaan via de post (want bedrag was te hoog om in de winkel retour te doen). Volgens track and trace code van post.nl is het pakket de volgende dag al bezorgd bij blokker. Ik ben op geen enkele manier op de hoogte gebracht dat mijn retourzending wordt verwerkt. Een week later heb ik blokker gemaild maar krijg geen reactie terug.

Ik ben tevreden wanneer mijn geld terug wordt gestort.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juni 2016 om 11:06 geantwoord

Beste mevrouw Ayseaydin,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Heel vervelend dat u geen bericht van ons heeft ontvangen over de verwerking van uw retourzending. Dit is niet de gebruikelijke manier van omgaan met retourzendingen. Hier bied ik namens Blokker excuses voor aan. De retourzending van uw bestelling was inmiddels verwerkt. Hier had u een bericht van moeten ontvangen. Er is een retourbetaling voor u aangevraagd. In ons betalingssysteem staat deze ingevoerd op 9 juni. Mocht u de betaling nog niet hebben ontvangen dan zal dit binnen enkele dagen moeten gebeuren.
Om er zeker van te zijn dat er verder niets meer mis gaat laat ik de financiële afdeling de retourbetaling nog nakijken.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan hoor ik deze graag.

Saskia
Blokker webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door Ayseaydin