Klacht: Geld retourneren

op 22 december 2017 over GSMWeb in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Op 26 september heb ik een iPhone 6 32 GB. Het abonnement is gelijk ingegaan, maar de levering van de telefoon bleef achterwege. Uiteindelijk na veel telefoonverkeer zijn we overeen gekomen dat we zelf een iPhone 6 kopen en een bedrag teruggestort krijgen van € 488,84? Ik heb gelijk de telefoon gekocht. De telefoon was duurder, maar ik vond het een redelijk voorstel. Het geld zou binnen 9 werkdagen worden teruggestort. Tussentijds dat ik het geld zou ontvangen krijg ik alsnog een telefoon toegestuurd. De logistiek daar werkt niet. Ik weer eerst de telefoon terugsturen want anders ontvang ik geen geld. U begrijpt toch we Mevrouw dat wij onze klanten niet vertrouwen. Op 18 november toestel truggestuurd. Tot op heden na vele telefoontjes nog steeds geen geld op mijn rekening gezien. Ik krijg iedere keer te horen volgende week, volgende week. Vraag naar een leidinggevende krijg ik ook niet te spreken. Niemand kan iets voor je doen. Nu is het kerst en nog steeds mijn geld niet ontvangen. Het maakt ze niets uit daar. Begrijpen ook niet dat je overstuur raakt en boos wordt. Ik weet inmiddels niet meer wat ik moet doen om mijn geld terug te ontvangen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een overboeking te doen. Ik begrijp ook niet dat een leidinggevende je niet kan bellen om uitleg te geven om opdracht te geven aan zijn personeel om de overboeking te realiseren.

Ik ben tevreden als ik mijn geld op mijn rekening krijg teruggestort.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWeb

Reactie van de melder van de klacht Angelique Monsanto

9 maanden geleden - Waar blijven mijn knaken?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWeb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique Monsanto