Klacht: Geld retour

op 28 november 2016 over internet-bikes.com in de categorie Internetshops - Fietsen

Ik heb een mama fiets besteld
Echter toen deze na een week nog niet geleverd was een email gestuurd waar de fiets bleef.
Wat bleek, er zat een beschadiging op de fiets dus konden ze de fiets niet toesturen.
Er was helaas geen fiets meer op voorraad en aangezien de kans er was dat at een paar weken zou duren gevraagd of ze mijn geld wilde rug storten zodat ik de fiets elders kan bestellen omdat ik wel een fiets nodig heb.
Op 24 november is mij toegezegd dat het geld tetuggestort zou worden maar ik heb het nog steeds niet gehad de ik kan nu geen andere kopen omdat ik geen geld heb om dat te doen.
Ik wil per direct mijn geld terug dat lijkt mij logisch.
Jantina Tol

Zodra ik mijn geld op de rekening heb teruggestort gekregen

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar internet-bikes.com over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door internet-bikes.com in behandeling genomen

Bericht van internet-bikes.com

7 dagen geleden - Beste Jantina, Bedankt voor je bericht. Ik heb het even voor je gecheckt, je credit is op 24-11 aangemaakt en deze wordt normaal gesproken binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terugbetaald. Ik heb onze administratie-afdeling gevraagd jouw terugbetaling met prioriteit te verwerken. Excuses voor het ongemak.

Reactie van de melder van de klacht Jantina 78

6 dagen geleden - Oké prima dan wacht ik het af Maar ik vind het belachelijk dat er zo lang over gedaan moet worden. Ik zit nu zonder geld EN zonder fiets!

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat internet-bikes.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

internet-bikes.com

Heeft op 29 november 2016 om 08:33 geantwoord

Beste Jantina,

Zoals besproken heb ik onze administratie-afdeling opdracht gegeven jouw terugbetaling met prioriteit te verwerken, buiten het geautomatiseerde systeem om. Ik heb inmiddels bericht gekregen dat jouw terugbetaling handmatig is verwerkt, dit zou je dus op je rekening moeten hebben. Zou je dit s.v.p. willen checken?

Excuses voor het ongemak.

Reactie van de melder van de klacht Jantina 78

5 dagen geleden - Nee nog niet op de rekening. Helaas