Klacht: Geld retour

op 19 september 2018 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Op 8 augustus de bestelde artikelen ontvangen. Op 10 augustus alles retour gestuurd via postagentschap. Helaas het verzendbewijs kwijt geraakt.
Op 1 sept gaan mailen met Asos, met de vraag wanneer ik het geldbedrag van 83,98 euro op mijn rekening zou kunnen staan. Alles in de email uitgelegd, bestelnummer, welke artikelen en dat ik geen verzendbewijs meer heb. Krijg standaard mails terug qua antwoord.

Asos zegt dat het pakket niet bij hun is binnen gekomen.Contact met PostNl opgenomen, via mail en telefonisch. Zij adviseren dat Asos contact met Postnl opneemt met de zakelijke afdeling om te achter halen waar het pakket is.

In een van de emails , ondertekend door Edin, is een oplossing geboden. Er zou een onderzoek gestart worden, dit zou 5 werkdagen duren. Daarna als nog het geld retour. Tot op heden geen geld retour

Asos blijft erbij dat mijn verantwoording is zolang er geen verzendbewijs is.

Ben tevreden als het bedrag van 83,98 euro op mijn rekening staat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RvdHerik