Klacht: Geld overgemaakt naar Plus500 maar staat niet op account Plus500

op 17 december 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 15-12 100 Euro overgeboekt naar Plus500 via Ideal,
Aan het einde van de transactie zag ik, betaling verwerkt en klikte ik onderop de website op “afronden”.
Ik kreeg een foutmelding, betaling niet gelukt maar het bedrag was wel van mijn rekening afgeschreven.
Plus500 reageert niet.

SEPA iDEAL
IBAN: NL14RABO0155XXXXX9
BIC: RABONL2U
Naam: GlobalCollect
Omschrijving: 121004527789 00200
01773162687 CY-802814068 CFD tra
ding platform
Kenmerk: 15-12-2017 18:37 002000
1773162687

Gewenste Oplossing:

Geld retour op mijn rekening storten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 december 2017 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

18-Dec-2017 De heer, mevrouw Van Oostrum per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door gjvo