Klacht: Geld overgemaakt naar Plus500 maar niet verwerkt

op 15 december 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15/12 €100 over gemaakt naar Plus500 rekening, overboeking loopt via GlobalCollect maar het bedrag is niet op de rekening aangekomen. Betalingskenmerk:

121004523119 0020001773010423 CY-802636127 CFD trading platform

Gewenste Oplossing:

Geld overgeboekt naar Plus500 rekening of geld terug gestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 18 december 2017 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

18-Dec-2017 De heer, mevrouw per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met vriendelijke groet, Customer Service Ingenico ePayments

Alle klachten die gemeld zijn door Feike90