Klacht: Geld overgemaakt naar oud rekeningnummer cak

op 19 april 2017 over CAK in de categorie

Ik heb 20 maart een bedrag van €19.40 perongeluk naar een oud rekeningnummer van het cak overgemaakt
Ik heb contact met hun opgenomen er werdt mij verteld dat dit rekeningnummer per 17 maart is gesloten en niet meer in gebruik is door hun ik moest dit met mijn bang oplossen maar mijn bank vertelde mij als ik een bedrag over maak naar een rekeningnummer dat niet meer in gebruik is krijg ik automatisch mijn geld terug gestort binnen 1/2 werk dagen ik heb inmiddels het cak al 4x gebeld als het al niet meer is en ze willen mij niet verder helpen als ik vraag waar mijn geld is gebleven wordt er gezegd dat durf ik u niet te zeggen mevrouw
Ik verwacht dat het cak mij netjes het bedrag terug stort want waarschijnlijk is mijn geldbedrag weldegelijk bij hun binnen gekomen

Het bedrag van €19.40 is overgemaakt op 20 maart 2017 naar NL82INGB0000132695

Als ik het geld netjes terug heb gestort op mijn bank

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CAK

Heeft op 21 april 2017 om 16:26 geantwoord

Wij hebben deze klant een e-mail gestuurd. In deze e-mail hebben wij verteld dat wij vanaf 1 maart 2016 een nieuw rekeningnummer hebben Tot 1 maart 2017 maakte wij gebruik van de overstapservice van onze nieuwe bank. Dat betekent dat betalingen die voor ons binnen komen op ons oude rekeningnummer automatisch werden doorgestuurd naar ons nieuwe rekeningnummer. Ook na 1 maart 2017 zijn betalingen die op ons oude nummer binnen zijn gekomen doorgestuurd naar ons nieuwe rekeningnummer, Deze betalingen hebben wij helaas nog niet afgeschreven op de facturen waar zij voor bedoeld zijn. Wij kunnen zelf niet meer bij ons oude rekeningnummer en kunnen daarom niet het geld zelf aan klanten terugstorten. Wij hebben de klanten een aantal keer schriftelijk en op onze website ingelicht over het feit dat onze rekeningnummers zouden veranderen. Wij sluiten deze klacht hiermee af. Ellen Webcareteam CAK

Alle klachten die gemeld zijn door P sluiter