Klacht: geld over gemaakt maar geen bevestiging

op 13 oktober 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Beste Adyen,

heb gisteren geld overgemaakt voor tickets met Ryan Air van Dusseldorf Weeze naar Ovda alleen heb ik geen bevestigings mail ontvagen van Ryanair dat mijn betaling is voldaan. Mijn vraag een beetje krijg ik die nog?

Omschrijving: 18150773286420140030002380306755 X4WTFE 483320281

met vriendelijke groet,

Dhr Geeraerts

Wanneer ik een bevesting van mijn vliegtickets krijg of mijn geld terug zie

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 16 oktober 2017 om 15:22 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com