Klacht: Geld ontvangen, verzonden. Zegt koper dat het nooit is aangekomen.

op 26 juni 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Ik begon simpel op marktplaats door pokemon kaarten te verkopen. Ik had een klant die voor mijn charizard uit 1999 15 euro had overgemaakt naar mijn paypal. Het was een uitgestelde betaling waardoor ik de kaart pas ging verzenden als het geld er wel degelijk op stond. Op een donderdag stond het geld erop en ging ik meteen met mijn moeder naar de brievenbus met de brief met het opegeven adres en deed hem in het overige vak. 3 a 4 dagen later zegt de koper dat hij er allang hoorde te zijn. Maar dat was dus nog niet het geval volgens de koper. Mijn eigen adre stond er ook op dus als er iets fout ging zou ik hem terug krijgen. De koper heeft een geschil geopent en ik maakte dat gelijk tot een claim. Ik had alles wat ik kon sturen als bewijs opgestuurd terwijl de koper geen 1 bewijs had. Toch kreeg ik na een week te horen: we hebben dit goed onderzocht en de claim valt helaas niet in uw voordeel. Ofzoiets. Hierbij leg ik de fout bij paypal. Zomaar iemand steunen die geen een stuk bewijs heeft.

Ik beb tevreden als ik de 15 euro terug heb. En als de claim in het voordeel van mij is gelopen.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ciaran010