Klacht: Geld onterecht afgeschreven van paypal saldo

op 29 mei 2020 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

4 april heb ik producten gekocht bij Wish, betaling gedaan via PayPal (gekoppeld aan m’n bankrekening). Na 7 weken nog geen producten en het bedeijf bleef steeds de leverdatum verzetten. Berichten gesruurd naar Wish maar geen reactie. Toen heb ik het geld gelukkig terug kunnen boeken bij m’n bank ING.

Melding ervan gemaakt bij PayPal dat het om bestelde en niet geleverde producten ging. En dat het geld onterecht was overgemaakt. Via het Actiecentrum van PayPal aangegeven, hier kwam via de automatische berichten uit dat het wel terecht was overgemaakt.

Nu staat mijn PayPal saldo op -€ 40,-, en heb ik meerdere malen geprobeerd contact op te nemen om te vragen wat ik hier aan kan doen, voordat ik straks een incassobureau achter me aan heb zitten…

Graag hulp met wat nu te doen? Ik wil dit bedrag niet weer overmaken.

Als mijn saldo weer teruggezet wordt op € 0,- met de garantie dat het geld niet alsnog ergens wordt afgeboekt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda Vermeiren