Klacht: Geld of vlucht wisselen

op 12 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik had een reis gepland om mijn bejaarde moeder in de VS te bezoeken. Enkele weken voor mijn vertrekdatum werd besloten dat mijn aankomst een risico voor mijn moeder zou kunnen zijn. Ik heb een aantal weken geprobeerd contact te maken met goedkope tickets om mijn vlucht te wijzigen naar later volgend jaar of te annuleren. Ik kreeg een reactie met de vraag of ik door wilde gaan met het wijzigen van het ticket, ik zei ja, maar daarna nooit meer een reactie van goedkope tickets. Nadat ik geen antwoord had ontvangen, had ik ook talloze andere verzoeken om een vluchtwijziging gestuurd zonder absoluut geen antwoord. Een dergelijke behandeling van klanten is zielig en ik zou illegaal denken. Ik hoop dat dit bedrijf en hun directeuren en management krijgen wat ze verdienen. Geen nummer hebben dat functioneert en geen e-mails ontvangen, is schandalig en niet in strijd met het handhaven van goede trouw. Dit is pure diefstal.

niks

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 19 mei 2020 om 14:23 geantwoord

Beste Mark,

Door de enorme drukte lukt het helaas niet om alle klanten tijdig te informeren enof beantwoorden. Mijn excuses daarvoor.

In de boeking zie ik dat je vluchten geannuleerd zijn en er op 13 mei een annuleringsbevestiging is verzonden met verdere informatie betreft deze annulering. Hierin staat onder andere vermeldt dat de restitutie is ingediend.

Moniek
Klantenservice Cheaptickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Faulkner