Klacht: Geld nooit terug ontvangen!

op 27 maart 2013 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had online via www.mango.com/nl paar kledingstukken besteld en twee ervan had ik geretourneerd op 15/02/13 in de winkel. Kreeg in de winkel een bonnetje mee waarop stond dat ik binnen 15 dagen het geld terug gestort zou krijgen. Tot op heden nog niets ontvangen!

Wel heb ik stuk of 5 e-mails gestuurd, waarna ik eindelijk 1 response terug kreeg. De medewerkers van Mango beweren dat de terug betaling was plaatsgevonden, terwijl ik helemaal niks heb ontvangen! Ik heb ze gelijk teruggemaild en tot nu toe ook helemaal niks meer gehoord.

Het bedrag wat ik terug moet krijgen is niet groot, maar het is wel wat. Dit had ik niet van Mango verwacht!!!!

Gewenste Oplossing:

Bedrag terugstorten en een betere/ snelle/ vlotte klantenservice opstellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Charmaintjuh