Klacht: Geld nog steeds niet teruggestort, niets meer met retourzending gedaan

op 29 april 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb op 16/4 een BBQ besteld via Redcoon, en heb onmiddellijk daarna contact opgenomen met hun (via mail) om dit te annuleren. 18/4 kreeg ik antwoord dat dit niet meer ging omdat het verzendproces reeds in gang was gezet. ze vertelden me de zending niet in ontvangst te nemen. Ze zouden dan 3x langskomen en de bestelling terugsturen naar Redcoon. Omdat ik dit niet vertrouwde heb ik de bestelling thuis laten leveren, en heb onmiddellijk, zonder de doos te openen, een retour aangevraagd online, en de bestelling teruggestuurd met de juiste documenten. Dit zou

Geen reacties meer op mijn retour, ik wil mijn geld terug zoals zij op hun website duidelijk vermelden dat dit mogelijk is als wij de procedure volgen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Redcoon in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Redcoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Redcoon

Heeft op 29 april 2016 om 14:25 geantwoord

Beste KimB17,

Jammer dat de order niet direct nog geannuleerd kon worden. Dit kan helaas gebeuren.

Momenteel is de retourzending nog in behandeling. Het moet door verschillende processen heen om geboekt en terugbetaald te worden. Dit kan helaas tot 14 dagen duren. Dus we vragen je nog even geduld te hebben.

Zodra alles af is gehandeld zal het bedrag met de gebruikte betaalmethode worden terugbetaald.

We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Jesse
Namens het redcoon Webcare-Team

Heeft op 29 april 2016 om 14:36 geantwoord

Als er nu nog iets moest mankeren aan het product kunnen jullie het makkelijk op de klant schuiven, terwijl er in die twee weken veel kan gebeuren bij jullie. Ik heb op internet voldoende reacties gelezen van ontevreden klanten die kapotte electronica kregen toegestuurd van jullie. Ik zelf heb het product niet uit de doos gehaald, maar het was misschien al defect voor het aankwam bij ons. Ik vind dit nogal lang duren, en wordt van het kastje naar de muur gestuurd met excuses zoals dat er een storing was op de terugbetalingen (ook een vaak gebruikt excuus lees ik op internet).

Reactie van de melder van de klacht KimB17

1 jaar geleden - Mijn probleem is helemaal niet opgelost?? Ze zeggen opnieuw van af te wachten, dit is geen oplossing!

Bericht van Redcoon

1 jaar geleden - Beste KimB17, De terugbetaling is in behandeling bij onze financiële afdeling of al doorgevoerd naar de betreffende creditcard maaschappij. Het bedrag zal binnen enkele dagen terug op het creditcard account staan waarmee betaald is. Indien je nog vragen hebt verneem ik dit graag. Met vriendelijke groet, Jesse Namens het redcoon Webcare-Team

Alle klachten die gemeld zijn door KimB17