Klacht: Geld nog steeds niet terug ontvangen!

op 12 september 2017 over FlicksStore in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer of mevrouw,
Goedemorgen,

Ik heb een klacht over webwinkel flicksstore.nl :
Op 26 juli heb ik een FlicksBox 8K Pro van 159 euro bij flicksstore.nl gekocht. Op 29 juli heb ik bestelling (FlicksBox 8K Pro) met aangetekend pakket ( 8,60 euro Track & Trace ) geretourneerd…heb ik binnen de bedenktijd 14 dagen de koop teruggestuurd. Het product aan hun teruggestuurd met handtekening ontvangst hun pakket op 01 augustus was. Ik heb een verzendbewijs ook. Het bewijs daarvan heb ik hierbij onder gevoegd. Ik heb paar keer contact opgenomen via email en geprobeerd…maar het lukt niet!! nog steeds geen antwoord en tot op heden heb ik geen terugbetaling van hun ontvangen. Met deze mail wil ik graag verzoek om spoedige terugbetaling van het aankoopbedrag aanvragen en terugkrijgen.
Alvast bedankt voor help.

Gewenste Oplossing:

alles mijn geld terug krijgen!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FlicksStore in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FlicksStore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FlicksStore

Heeft op 12 september 2017 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bakhtiyari,
Dank voor uw bericht. Mijn excuses voor de vertraging in het retourbetalen van het aankoopbedrag. Ik heb navraag gedaan bij de administratie. Het blijkt dat uw retour is ontvangen, verwerkt en goedgekeurd voor terug betaling. Echter, we hebben uw rekening nummer niet. Dit is geen excuus, we hadden hierover met u in contact moeten treden. Het spijt me dat we dit hebben nagelaten! Als u uw rekeningnummer mailt naar service@flicksstore.nl zullen we vandaag het volledige aankoopbedrag + verzendkosten aan u terug storten.

Met vriendelijke groet,

Service Team FlicksStore.nl

Heeft op 12 september 2017 om 10:41 geantwoord

Hallo, ik heb paar keer mijn rekeningnummer doorgeven !!! anders in retour brief in pakket ook nog een keer rekeningnummer versturen maar nog steeds geen geld terug krijgen.

Bericht van FlicksStore

1 jaar geleden - Goedemorgen, dat ik begrijp ik. Ik begrijp ook dat wij een fout in de administratie hebben gemaakt en uw rekeningnummer niet (correct) hebben opgeslagen. Dus als u uw rekening nummer (privé) met ons deelt gaan we de fout gelijk recht zetten en u uw geld terug storten. Met vriendelijke groet, Service Team FlicksStore.nl

Reactie van de melder van de klacht Bakhtiyari

1 jaar geleden - Hierbij Stuur ik u de door u gevraagde IBAN . NL64ABNA 0623589516 AR SARDARI Graag ontvang ik een bevestiging van ontvangst. Alvast Bedankt voor alle

Reactie van de melder van de klacht Bakhtiyari

1 jaar geleden - Hallo, Na een paar dagen Geld nog steeds niet terug ontvangen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Bakhtiyari