Klacht: geld nog steeds niet kunnen verwerken

op 18 mei 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

vandaag gebeld voor 4x of ze geld binnen hebben maar ze zeggen nog steeds niet
vandaag te horen gekregen dat geld naar verkeerde nummer is gestuurd dus ik zei oke dan ga ik mijn bank bellen en zeg ik dat ik naar verkeerde nummer heb gestuurd en gelijk zegt mvr nee dat heb ik niet gezegd .ik zei ja wel heb je wel gezegd en heb ook betaling bewijs naar jullie gestuurd .
maar mvr zegt we hebben nog niet binnen dus heb ik weer gezegd dan heb ik na verkeerde bank gestuurd . zegt ze nee heb ik niet gezegd . hoe weet je dan als ik na verkeerde bank heb gestuurd of niet dan moeten jullie geld toch binnen hebben gekregen . en nog steeds moeilijk doen om iets aan te doen. ja sorry we gaan mee bezig . echt niet te geloven hoe ze met mensen om gaan . lijkt net als of ze meer zijn dan normale mensen .

als probleem vandaag opgelost is . en gewoon eerlijk zijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

4 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https:www.syncasso.nlcontact-opdrachtgeversklachten

Alle klachten die gemeld zijn door Dilshad salah ahmed