Klacht: geld nog niet ontvangen

op 21 juni 2016 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik had een bestelling op 9 juni voor 15.00 bestelt. Maar ik had op 10 juni de bestelling niet ontvangen dus heb ik met jullie op die avond gechat en gevraagd om die bestelling te annuleren en ik wou mijn geld terug. Jullie zeiden dat jullie mijn geld terug naar mijn rekening gingen sturen. Ik heb dan gisteren een e-mail naar jullie gestuurd dat ik mijn geld nog niet in mijn rekening. Ik heb dan een antwoord gehad dat mijn bestelling al doorgestuurd is. Ik snap niet waarom dat jullie allemaal verschillende antwoorden geven. Waarom slaan jullie het niet op in de systeem? Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wat heb ik ermee te maken? Ik heb het product niet gehad en ik wil mijn geld terug. Het maakt mij niet uit of jullie die ontvangen of niet.

Ik ben niet tevreden.

Bericht van Redcoon

11 maanden geleden - Beste Mohammad Shafiq, Hartelijk dank voor jouw review. Jouw mening over en ervaringen met redcoon zijn erg belangrijk voor ons. Als eerst excuus voor het ongemak. Je order die je wenste te annuleren was helaas te ver in het verzendproces. Uiteraard kun je dan de order nog annuleren, alleen duurt dit langer dan als een product nog in het magazijn staat. In jouw geval was het onderweg naar de vervoerder en het product dient eerst retour ontvangen te zijn voor wij over kunnen gaan op de terugbetaling. Dit is inmiddels gedaan en binnen enkele dagen heb je het bedrag terug op je rekening. Wij hopen je hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Namens het redcoon Webcare-Team

Reactie van de melder van de klacht shafiq781@hotmail.com

11 maanden geleden - Ik heb het product nooit ontvangen en nooit teruggestuurd. Het is niet mijn probleem , maar die van jullie en de vervoerder.Vandaag is het de 28de dag en jullie zeggen elke dag dat ik een paar dagen moet wachten. Ik koop op alle websites producten , maar er is nooit een probleem geweest. Jullie zijn de enige website waarop ik de product niet heb ontvangen en jullie ook niet. Dit is een grap.

Alle klachten die gemeld zijn door shafiq781@hotmail.com