Klacht: geld niet terug van foutief dubbel abbonnement

op 14 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Door het omzetten van het abb van dochter op mijn naam in verband met 4g heeft ze ainds 5 maanden 2 abbonnementen terwijl ze er natuurlijk maar 1 gebruikt. Ik heb nu al 175 euro dubbel betaald. Ik ben al zeker twee maanden bezig mijn geld terug te krijgen en de fout te laten herstellen. Maar er gebeurt niets. Ze zeggen er mee bezig te zijn. Afdelingen wachten op elkaar. Termijnen waarin ze zeggen iets op te lossen worden overschreden. Ze beloven alvast terug te betalen, maar dat wordt door een andere afdeling zonder mededeling weer gecanceld. En je krijgt nooit iemand te spreken die er echt over gaat. om over een schadevergoeding maar te zwijgen

ik wil het probleem opgelost. Mijn geld vandaag terug. En ik wil een schadevergoeding voor de gemaakte telelefoonkosten, de rente, de tijd die ik er noodgedwongen in moet stoppen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GeertB