Klacht: geld niet terug ontvangen na annulering van koop op afstand binnen wettelijke bedenktijd

op 29 mei 2016 over Paypal in de categorie Betalingsdiensten

Wat een kutbedrijf. Ik had ergens een abonnement afgesloten en betaald via paypal, binnen de wettelijke bedenkperiode heb ik me toch bedacht en een email naar het desbetreffende bedrijf gestuurd. Deze hebben de overeenkomst netjes voor me geannuleerd en dit ook naar mij bevestigd. Maar paypal weigert vervolgens het betaalde bedrag weer terug te storten op mijn rekening. Er wordt niet naar me geluisterd en ze blijven maar roepen dat ze de kwestie onderzocht hebben en dat het geen ongeautoriseerde betaling is. (ondanks ik gewoon aan kan tonen met een e-mail dat het hele abonnement waar de betaling voor is geannuleerd is) Zeer frustrerend dat de incompetente medewerkers bij Paypal niet op de hoogte zijn van de inhoud van de wet, koop op afstand.

Ik ben tevreden als mijn reeds betaalde bedrag weer teruggestort is op mijn (bank)rekening en ik vind het belachelijk dat ik hier zoveel moeite voor moet doen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paypal

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paypal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door XX_astrid1984