Klacht: geld niet terug ontvangen

op 24 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik bestelde enkele artikelen waarvan artikelen bij waren die niet meer in stock waren en niet meer geleverd zouden worden.
hiervan heb ik nog steeds mijn geld niet terug alhoewel ik onnoemelijk veel keren de klantendienst van mini in the box heb gecontacteerd
mijn mails en berichten die ik hun stuur worden gewoonweg niet beantwoord.
ik ben er nu reeds enkele maanden aan proberen maar tevergeefs

Ik heb 2 stuks besteld en betaald maar niet ontvangen van onderstaande waarvan ik mijn geld terug wil zijn ;

multi-functionele portemonnee pu mobiele telefoon voor Samsung Galaxy S4 / s3
USD $12.99

Ik ben enkel tevreden indien ik oftewel mijn bestelde artikelen krijg oftewel mijn geld

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 24 juli 2016 om 20:19 geantwoord

Beste klant,

We informeren u dat wij inmiddels uw terugbetaling als Tegoed hebben overgeboekt naar uw Account op onze website. Als u deze wilt opnemen naar uw PayPal account/ Creditcard account, verzoeken wij u vriendelijk de onderstaande stappen te volgen.

1. Klik op de volgende link:

2. Klik daarna op de knop \"Opnemen\", vervolgens zal uw opnameverzoek op de volgende pagina verschijnen.

3. Nadat u uw opnameverzoek met succes heeft ingediend, zullen we het verzoek bevestigen binnen 3-4 dagen. Daarna zal het Tegoed naar uw Paypal/Credit Card account worden terugbetaald. De totale verwerkingstijd kunt u vinden door de volgende link te raadplegen :

Bedankt voor het winkelen bij ons. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te zijn.

Met vriendelijke groeten,
Franvi
MiniInTheBox Klantservice

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door alcatras