Klacht: Geld niet terug ontvangen

op 16 juni 2016 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 mei jl. heb ik meerdere artikelen retour verzonden, maar tot op heden heb ik mijn geld nog steeds niet terug ontvangen. Dit duurt veel langer dan de 14 dagen die ze voorschrijven. Ook kan ik niet in contact komen met de klantenservice van Nelly. Ik vind dit heel slecht.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terugkrijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MVB0204