Klacht: Geld niet terug na retourneren bestelling

op 11 augustus 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 juli heb ik mijn bestelling van Boohoo geretourneerd. Tot op heden heb ik nog steeds geen bevestiging van ontvangst, noch heb ik mijn geld terug (+-62 euro). Herhaaldelijk via de mail contact gehad, maar verder dan ’28 dagen wachten’ kom ik niet. Ik vraag mij af hoe het in godsnaam mogelijk is dat een dergelijk bedrijf een maand (waarschijnlijk meer) nodig heeft om überhaupt een retourzending te verwerken en bevestigen. Dit was mijn eerste en tevens laatste bestelling bij Boohoo!

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug. Zsm.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ement