Klacht: geld niet terug gekregen

op 24 augustus 2016 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb eind juni voor 80 euro aan kleding besteld via bohoo. uiteindelijk na een week bijna alles terug gestuurd op 1 artikel na. het duurde eerst wel een maand voordat ze eindelijk konden bevestigen dat de artikelen binnen waren gekomen bij ze. nu had ik de bestelling gedaan met credit card na weer een maand wachten kwamen ze er eindelijk achter dat de refund gedelined was door de bank omdat mijn kaart niet meer geldig was wat niet klopt. ook heb ik de bank gebeld maar die zeggen dat ze helemaal niets hebben gezien van deze website. uiteindelijk hebben ze mijn normale bankgegevens gevraagd welk ik heb gegeven en zou het geld binnen 3-5 werkdagen gestort moeten worden. dat is na 1,5 week nog steeds niet gedaan. nu ben ik op internet gaan lezen en ben ik zeker niet de enige zo te lezen. echt een dramatische webshop. ik moet een bedrag van 73 euro terug krijgen. ik heb al 20 emails gestuurd en heb contact met ze via instagram en via mijn vriend zijn facebook vandaag een prive bericht met verzoek van refund gestuurd.

Gewenste Oplossing:

tot ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marissa1986