Klacht: Geld niet terug

op 04 september 2018 over ASOS.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

27-06-2018 heb ik een bestelling geplaatst op Asos.com van een bedrag van €100,30. Na het plaatsen van de bestelling krijg ik een e-mail dat er iets fout is gegaan. Het bedrag is echter wel van mijn rekening afgeschreven. Na contact opgenomen te hebben wordt mij verteld dat het bedrag binnen 10 dagen wordt teruggeschreven. Een maand later is dit nog niet het geval. Ik besluit opnieuw contact op te nemen. Ik krijg te horen dat mijn klacht is doorgestuurd en dat ik binnen 10 dagen reactie kan verwachten. Twee weken later (12-08-2018) kreeg ik een bericht dat ze er alles aan doen om mijn geld zo snel mogelijk te kunnen vrijgeven.
Inmiddels is het nu 04-09-2018 en ik heb mijn geld nog steeds niet.
Ik wacht nu al ruim twee maanden op mijn €100,30 en mijn geduld begint op te raken. De customer service is echt waardeloos.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik €100,30 op mijn rekening bijgeschreven krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ASOS.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ASOS.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door deniseb97