Klacht: Geld niet terug

op 02 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op maandag 25-05-2020 bijna bestelling telefonisch geannuleerd. Hierbij heb ik toen geen mail gekregen. Na gebeld te hebben was e annuleren toch goed gegaan. Na nog een mail te krijgen weer contact gehad met de bevestiging dat het goed was gegaan. Ik wacht nu al meerdere Dagen op mijn geld en krijg dit maar niet. Waarschijnlijk dus opgelicht.

Gewenste Oplossing:

Geld terug! Zo spoedig mogelijk!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 02 juni 2020 om 07:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door HuMenity