Klacht: Geld niet terug

op 10 maart 2020 over Allekabels in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 10feb een bestelling retour gestuurd. Deze is na onderzoek bij post NL gewoon aangekomen bij Allekabels. Waar blijft mijn geld dan? Ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen. Ik heb gewoon de verzend en afgifte bewijs van PostNL. En het gaat hier niet om 1 of 2 euro. Het gaat hier om een bestelling van 1.500 euro.

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Allekabels over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Allekabels in behandeling genomen

Bericht van Allekabels

6 maanden geleden - Beste L. Li,Op basis van ons telefonisch contact hebben we de kwestie besproken en u inmiddels kunnen bevestigen dat uw retourzending intern is verwerkt en u voorzien bent van een creditering.U bevestigde zelf al na controle deze vandaag te hebben ontvangen.We hopen hiermee de kwestie naar tevredenheid te hebben opgelost.Het Allekabels Team.

Reactie van de melder van de klacht Lilian_

6 maanden geleden - Bedankt! Na een fijn telefoongesprek is alles weer terecht gekomen en heb ik het geld weer ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lilian_