Klacht: Geld niet retour gekregen inzake dossier 39083884

op 17 september 2018 over Western Union in de categorie Wisselkantoren

ik heb op 1 september 2018 een overboeking gedaan via western Union (internet bankieren) voor mijn vriendin.
Omdat zij niet genoeg saldo had op haar bankrekening, heb ik via ideal voor haar overgemaakt.
maar het bedrag is tegengehouden omdat de naam niet overeen kwam wist niet dat dit moest.
Nadat wij contact hebben gehad met western Union is dit ons uitgelegd en zou het bedrag teruggeboekt worden op het rekening nummer waar het vandaan is gekomen binnen 7 werkdagen.
Ik zou het bedrag uiterlijk op 11 september 2018 binnen moeten krijgen nadat ik elke dag contact heb gehad, en steeds weer is mij verteld dat ze er mee bezig zijn krijg ik vandaag ineens te horen dat het bedrag al is overgemaakt, en dat het ik het al heb moeten ontvangen.
Vandaag 17 september heb ik gesproken met ronald hij heeft mij verzocht om bewijsstukken toe testuren dat ik het bedrag echt niet heb ontvangen.
ik ben er al zoveel tijd aan kwijt en vindt het belachelijk voor woorden dat ik nog is met bewijsstukken moet komen.
volgens artikel 150 wetboek van Rechtsvordering (wie stelt moet bewijzen) zijn jullie diegene die dit moeten bewijzen.
Ik heb in ieder geval niets ontvangen.
de vorige collega’s die konden ook steeds zien dat het nog verwerkt moest worden maar vandaag was het ineens al overgemaakt vorige week.

IK WIL MIJN GELD TERUG 550 euro is geen klein bedrag indien die niet binnen 24 uur op mijn rekening staat zal ik contact opnemen met mijn rechtsbijstand en wil ik ook een schade vergoeding. dankzij jullie kan ik twee weken niet bij mijn geld en heb ik overal geld moeten lenen zodat ik met boodschappen kan betalen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Western Union

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Western Union nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door najiba1982