Klacht: Geld niet op Skrill ontvangen.

op 04 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb afgelopen maandag via Ideal geld overgemaakt naar Skrill. Het is wel afgeschreven bij mijn ABN rekening maar niet bij Skrill erop gezet. Op mijn afschrift staat GlobalCollect erbij en hoop dat we snel tot een oplossing kunnen komen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het geld op Skrill staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 04 oktober 2017 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

04-Okt-2017, Joel Hogeslag, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Zwollesk