Klacht: geld na retour aankoop met geen mogelijkheid terug te krijgen

op 01 mei 2017 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Mijn situatie: Ik heb op 14/4 een colbertje geretourneerd bij het filiaal aan de Kalverstraat te amsterdam, waar de medwerkster aangaf dat het aankoopbedrag binnen 2 werkdagen op mijn rekening zou staan. Inmiddels zijn we ruim 2.5 weken verder en heb ik nog altijd niks ontvangen, ondanks mijn verwoede pogingen via de klantenservice

Het blijkt een enorm kastje naar de muur traject om mijn geld terug te krijgen na het retour brengen van een artikel dat ik in de winkel heb gekocht. De retail klantenservice bleek compleet onbereikbaar, online klantenservice blijft doorverwijzen naar Retail klantenservice. Na retail klantenservice na 12 pogingen eindelijk bereikt te hebben geeft men daar ook doodleuk aan niet te kunnen helpen omdat er geen collega’s aanwezig zijn tijdens reguliere openingstijden (?), en via online word ik nu ook weer naar het volgende email adres doorverwezen.
Kortom, ik heb in lange tijd niet meer zo’n slechte klantervaring gehad.

tevreden als mijn aankoopbedrag gewoon wordt overgemaakt volgens afspraak.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mvdlams