Klacht: Geld na 4 maanden nog steeds niet terug ontvangen !

op 16 mei 2020 over Funidelia in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,,

Half Februari heb ik twee Harley Quinn pakken besteld, waarvan 1 direct retour gestuurd. Ik heb twee pakken besteld omdat ik tussen 2 maten in zit.

Tot op heden heb ik nog steeds mijn geld niet ontvangen!
Ik heb dit bedrijf nu al drie keer gemaild, waarop ik als antwoord krijg

” Beste klant,

Ik heb contact opgenomen met onze boekhoudafdeling om de terugbetaling te bespoedigen.

Ik hoop dat het geld binnen de komende dagen wordt terugbetaald.

Houd er rekening mee dat er vanwege de huidige situatie vertragingen in de terugbetaling kunnen zijn.

Sorry voor het ongemak.

Met vriendelijke groet.

Brigitte
Customer Experience Agent ”

Dit mailtje heb ik ontvangen op 23-3-20.
Ik vind dit een kwalijke zaak.

Gewenste Oplossing:

Ik wil zsm mijn geld terug op mijn rekening hebben staan.
Het pak kostte 49,99 .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Funidelia

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Funidelia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madelonvmil