Klacht: geld kwijt

op 13 oktober 2016 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb storting van meer als 800. euro gehad.en hun vragen me waarvandaan het komt!maar in de tussentijd ben ik me geld kwijt heb op google veel gelezen nu en buikpijn wat een oplichterij .mensen ga niet met hun in zee .ze zijn niet bereikbaar geen antwoord op mails.en je poen gewoon weg.ben in hannover geweest en adres klopte niet was flat dus kijk uit

Gewenste Oplossing:

Geld terug en opzeggen die kaart plus geld 90 euro retour want heb de kaart pas 3maanden en wikkelen niks met dit bedrijf te maken hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door selifa