Klacht: geld kan van dijk niet vinden ondanks bewijzen

op 13 september 2017 over VanDijk in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ben al een hele tijd bezig hiermee, weer de bewijzen opgestuurd , gemaild. want jullie konden hem niet lezen. toch vandaag weer een incasso erbovenop van jullie.
ik heb tweemaal 7,95 betaald, in welk account maakt mij niets uit, want dat was werkelijk waar een pijnhoop dit jaar.
feit: ik heb tweemaal betaald, jullie schrijven 3e keer af en ik boek die vanzelf sprekend terug.

Gewenste Oplossing:

dit eens netjes verwerken in jullie administratie

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VanDijk over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door VanDijk in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat VanDijk een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

VanDijk

Heeft op 13 september 2017 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Adelaar,

Naar aanleiding van de veelvuldige klachten die u via dit medium in korte tijd na elkaar heeft geplaatst en de informatie die u hier in aangeeft, is besloten u per mail over de afhandeling van deze kwestie te informeren om de volledige kwestie uiteen te zetten.

U ontvangt van ons spoedig bericht op het opgegeven e-mailadres.

Vriendelijke groet,
^Gerda
Afdeling Klantenservice

Heeft op 13 september 2017 om 17:24 geantwoord

nee, ik ben gewoon mijn 7,95 kosten kwijt omdat ik twee bestellingen op een account moest doen omdat het andere account niet werkten
ik heb twee maal 7,95 betaald, er is niets gecrediteerd.

Alle klachten die gemeld zijn door wankadelaar