Klacht: geld is wel afgeschreven maar krijg de bestelling niet geplaatst

op 26 september 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Ik heb zowel gisteren als eergisteren geprobeerd een bestelling te plaatsen bij Wish. Ik heb daar al meer gekocht dus mijn gegevens staan genoteerd en kloppen. Normaal kon ik altijd met Paypall betalen maar die knop is nu ineens verdwenen en daarvoor in de plaats is Klarna gekomen.Toen ik de site kreeg om te betalen heb ik betaald en dat ging via Klarna, andere optie kon ik niet kiezen. Klarna maakte meteen de afscjrijving op mijn rekening 2 x dus op beide dagen. Maar vervolgens staat mijn bestelling dus nog steeds in de winkelmand en als ik bij bestelgeschiedenis kijk staan niet mijn bestelde artikelen hierboven genoemd in. Ik heb geen bestelbevestiging gekregen zoals gewoonlijk, mijn bestelling is niet geplaatst, maar het geld is wel afgeschreven. Ik heb Wish nu 4 x gemaild en om hulp gevraagd, alles daarin uitgelegd en screenshots meegestuurd van mijn betalingen, de winkelmand die nog vol staat en de bestelgeschiedenis waar mijn bestelling dus niet in staat. En steeds krijg ik dus een standaard antwoordmail met daarin instructies hoe je een klacht in kan dienen door middel van op een knop te klikken. Maar die knop verschijnt alleen in je bestelgeschiedenis bij je bestelde artikel. Alleen verschijnt die dus niet in mijn geschiedenis dus ik kan helemaal niets. Maar ik ben € 25,90 armer zonder dat er ergens beschreven staat wat ik besteld heb of enige bevestiging daarvan.

Als ik mijn geld terug krijg

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lerem