Klacht: Geld is niet binnengekomen op Skrill

op 04 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Betulkrnn

2 maanden geleden - Dankuwel

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 05 oktober 2017 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

05-Okt-2017, Betul Ekren, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Betulkrnn

2 maanden geleden - Opgelost :) Dankjewel

Alle klachten die gemeld zijn door Betulkrnn