Klacht: Geld is niet binnengekomen op Skrill

op 04 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister via ideal heb ik geld verstuurd naar Skrill. Het is wel van de bank afgeschreven maar niet binnen gekomen.

Gewenste Oplossing:

Als het bedrag op Skrill aankomt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Betulkrnn

1 week geleden - Dankuwel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 05 oktober 2017 om 09:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

05-Okt-2017, Betul Ekren, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Reactie van de melder van de klacht Betulkrnn

1 week geleden - Opgelost :) Dankjewel

Alle klachten die gemeld zijn door Betulkrnn