Klacht: Geld ingepikt door stortautomaat bij ING Schiedam.

op 04 april 2013 over ING in de categorie Banken

Vandaag wil ik 950 euro storten bij de ING bank in Schiedam.
Nadat ik het geld in het vakje heb gelegd, begint de automaat te ratelen. Daarna is het hap, slik en weg zijn MIJN zuur verdiende centjes. Ik krijg een melding op het scherm dat uit veiligheidsredenen MIJN geld was ingenomen.De bon die werd uitgeprint melde hetzelfde echter staat nergens vermeld dat ik 950 euro had gestort!!
De baliemedewerker deed een telefoontje plegen om mij vervolgens mee te delen dat MIJN geld voor veiligheidsredenen word onderzocht??!!Dit kan uiterlijk 10 werkdagen duren.Op de vraag wat die veiligheidsredenen dan inhouden kon hij mij geen antwoord geven.
Gezien de soortgelijke problemen die ik op deze site heb gelezen en reacties die ik heb gekregen op mijn verhaal via facebook ben ik bang dat ik eerst nog maar moet afwachten of ik al mijn geld terug krijg en hoelang het gaat duren.
Bestolen worden door je eigen bank is toch het laatste wat je verwacht. Je geld in een oude sok stoppen blijkt dus idd veiliger.

* Dat MIJN 950 euro vandaag nog op mijn rekening word gestort!
* Uitleg wat die veiligheidsredenen inhouden.
* Een vergoeding voor iedere dag dat de ING onterecht en zonder toestemming MIJN geld in hun bezit hebben.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb ING een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 18 april 2013 om 14:08 geantwoord

Beste mimi72,

Mijn collega heeft naar aanleiding van jouw klacht telefonisch contact opgenomen en ter bevestiging een brief naar je toegestuurd. Uit privacyoverwegingen kan hier openbaar niet inhoudelijk op de afhandeling ingaan.

Vriendelijke groet,

Marlies