Klacht: geld geweigerd

op 18 september 2017 over Total in de categorie Tankstations

ik ging tanken en betaalde met 20euro het aparaat weigerde mijn geld de dame achter de kassa zei je krijgt een boete van 6,50euro erbovenop. ik belde de politie die mijn geld controleerde en zei dit geld is in orde maar de dame hield voet bij stuk.ik ben bij een andere benzinepomp gaan tanken en daar was mijn geld wel ok maar nu zit ik met het volgende ik moet nu 6,50betalen anders krijg ik een incassobureau op mijn dak ik ben nog nooit zo behandeld ik ben erg boos over deze gang van zaken van de total verkoopster het was een pomp tussen maassluis en vlaardingen de 24uurs pomp ik heb alles gefilmpt en de politie zei dat de brief met boete niet rechtsgeldig is.

ik vind dat deze zaak goed moet worden opgelost .ik wordt behandeld als een crimineel,en dat accepteer ik niet .wachtende op uw antwoord

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Total

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Total nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ikbeneensukkel198002