Klacht: geld gestort geen beltegoed ontvangen

op 04 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben op bankrekening nl14rabo0155503219 10 euro overgeschreven op 03-08-2017. Omschrijving:801232173709 00200016432388555371501 hand lycamobile. Maar geen beltegoed ontvangen. Ik ben opgelicht en eis mijn geld terug op rekening: nl26snsb0918654777 tnv I. Lacin. Hopend op een reactie.

Mvg,

Idris Lacin

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 10 euro op de bovengenoemde rekeningnr weer terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 04 augustus 2017 om 15:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

4-Aug-2017 De heer, mevrouw Lacin per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door il66