Klacht: Geld gepinnt en niet gekregen

op 04 juni 2021 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

11 Mei heb ik om 14.23 gepinnt bij de mariagorettiestraat en er kwam niets uit.kom thuis kijk op rekening wel 500,00 euro afgeschreven.onderzoek gestart

Gewenste Oplossing:

Helemaal niet tevreden Ben heel boos op Julie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ursula Debie Pestel

1 maand geleden - Indien nodig naar de rechter

Bericht van ING

1 maand geleden - Beste Ursula Debie Pestel, Wat een nare zaak dat je geld niet uit de automaat is gekomen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je boos bent. Ik begrijp dat er nu een onderzoek is gestart? In dat geval raad ik aan dit even af te wachten. Met vriendelijke groet, Jildou ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ursula Debie Pestel

1 maand geleden - Als ik nog langer moet wachten ga ik maandag aangifte doen.onderzoek is afgerond zou dinsdag een brief krijgen nu is het al vrijdag .en nog niets gekomen met de post.ik heb daar heel hard voor gespaard.had graag mijn 500.00 euro terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 05 juni 2021 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Ursula Debie Pestel,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken. Het bedrag wat je hebt willen pinnen is niet van je rekening afgeschreven. Deze is automatisch gecorrigeerd. De klacht is hiermee opgelost.

Vriendelijke groet,

Yvonne
ING Webcare

Heeft op 05 juni 2021 om 12:06 geantwoord

Helemaal niets opgelost anders stonden die 500.00 euro op mijn rekening

Alle klachten die gemeld zijn door Ursula Debie Pestel