Klacht: Geld dubbel afgeschreven bij Apple Store Amsterdam. Geld is nu al een maand weg.

op 03 augustus 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

6 juli j.l ben ik bij de Apple Store geweest in Amsterdam. Het scherm van m’n iPhone 6 was stuk, dus ik had een afspraak gemaakt om het scherm te laten vervangen. Er werd verteld dat het scherm niet meer te maken was en dat ik een iPhone kon kopen voor €309.- Hiermee ging ik akkoord en ik pinde het bedrag. Volgens de verkoper was het niet goed gegaan en moest ik het opnieuw pinnen. Op dat moment had ik niet genoeg op mijn betaalrekening staan en moest ik het overboeken vanaf mij spaarrekening. Echter was mijn ‘oude’ iPhone al helemaal leeggehaald en kon ik niet meer internetbankieren. Ik moest naar de ABN AMRO om een e-definter te vragen om zo weer te kunnen inloggen bij internetbankieren. Daar zag ik dat het bedrag van €309 wel van m’n rekening was afgeschreven. Ik ben terug gegaan naar de Apple Store en heb dat laten zien. Ze zeiden dat het niet klopte en toen heb ik weer €309,- gepind. (Toen waren we al 1,5 uur verder). Daarna werd er gezegd dat de andere €309,- binnen 5 tot 10 werkdagen terug op m’n rekening gestort zou worden. Echter heb ik tot op heden nog steeds niks ontvangen. 25 juli j.l opnieuw contact opgenomen met de Apple Store en werd er gezegd dat het geld met een week op m’n rekening zou staan. Op dit moment nog steeds niks terug. Telefonisch contact met Apple is slecht. De medewerker is slecht te verstaan en er worden dingen beloofd, maar niet nagekomen. Ze hebben nu al een maand m’n geld en ik heb niet echt het idee dat zij er zelf achteraan zitten.

Ik ben tevreden als het bedrag van €309,- is teruggestort op m'n rekening en bovendien dat als ze iets aanbieden als excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne Monique