Klacht: Geld betaald, maar nooit ontvangen bij de eigenaar

op 07 oktober 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Geachte heer/mevrouw,

Op 10 augustus hebben wij een helikopter vlucht geboekt via papillon.com voor een vlucht over de grand canyon.
Toen we op 30 september ons daar melde, gaven ze aan onze betaling nooit ontvangen te hebben en dat we alsnog de vlucht moesten betalen.

Het bedrag van €385,33 is bij ons afgeschreven op 10-08-2017 en overgeschreven naar het rekeningnummer NL14RABO0155503219 aan GlobalCollect.
Omschrijving van de overmaking is; 916000007019 0020001649025304 2331684 Papillon GC Helicopters.

We willen u vragen om dit bedrag zo spoedig mogelijk terug te betalen naar ons rekeningnummer.

Hoor graag zo spoedig mogelijk.

Mvg, Darwin Slenders

Wanneer we het volledige bedrag terug hebben ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 09 oktober 2017 om 16:10 geantwoord

09-Okt-2017, Darwin Slenders, per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door D. Slenders