Klacht: Geld betaald, geen contact meer.

op 22 mei 2020 over IQ-DRIVE in de categorie Rijscholen

Nadat ik €1667,50 heb betaald voor een spoedpakket van 29 lessen begon het probleem. Ik zou na de betaling (in Februari 2020) het telefoonnummer krijgen van de rij instructeur. Dit heeft 3! weken geduurd. Toen ik die had verkregen heb ik gebeld met de rij instructeur maar die nam helaas niet op. Na lang wachten toch contact gekregen met de rij instructeur die vertelde mij dat ik zelf contact moest opnemen met IQ drive om mijn lessen en examen in te plannen. Ik heb meerdere e-mails verstuurd naar IQ drive en meerdere keren gebeld maar er werd niks beantwoord.

Toen was het 19 mei 2020 en las ik dat ze in financieel zwaar weer zaten. Dit las ik via Facebook en ik heb zelf geen enkel bericht van ze gekregen. Op dit moment had ik dus al wel betaald maar nog steeds geen contact gehad en dus ook geen rijles.

Ik heb op de website van de kamer van koophandel onderzoek gedaan naar IQ drive. Hier op kon ik ze helaas niet meer vinden. Via Drimble zag ik staan dat ze reeds zijn uitgeschreven bij de Kamer van Koophandel. Dus dat betekend in mijn ogen niet failliet.

Ik ga aangifte doen van oplichting en hoop hier mee mijn geld terug te krijgen. Ik acht de kans daarentegen wel klein aangezien de vele klachten die het bedrijf al heeft ontvangen maar niet heeft opgelost.

Mensen ik wil jullie allemaal waarschuwen, mocht dit bedrijf daadwerkelijk een faillissement in gaan en daar na een doorstart maken, ga niet met ze in zee! Dit kost je heel veel geld!

Ik ben tevreden wanneer IQ drive mij het volledige bedrag terug stort op mijn rekening. Zodat ik een andere rijschool kan nemen. Ook wil ik het geld dat ik contant heb afgerekend voor mijn proefles terug, dit bedraagt €39,50, de reden hier van is is dat de rij instructeur 1,5 uur later was dan afgesproken en ik vervolgens maar 20 minuten heb gereden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IQ-DRIVE

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IQ-DRIVE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jibbe Siero