Klacht: Geld betaald, bestelling niet voltooid, moet voor 2 x betalen

op 11 februari 2018 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 11 februari 2018 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wij hebben uw bestelling 180207130029169419 op uw verzoek geannuleerd.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Leon
www.miniinthebox.com

Alle klachten die gemeld zijn door Nick2121