Klacht: Geld afgeschreven maar niet ontvangen door AlItalia

op 06 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Beste mvr/mr,

Wij zouden vanochtend met AlItalia vliegen, maar in verband met het niet ontvangen van het geld door AlItalia waren wij niet ingeschreven op de vlucht. Dit betekent dat wij er lastminute achterkwamen dat wij niet mee konden met de vlucht en dus onze vakantie moesten annuleren.

Ik zag een klacht staan dat dit al eerder fout was gegaan en wij vroegen ons af wie wij hiervoor moeten contacteren om ons geld terug te krijgen.

Graag horen wij meer,

Vriendelijke groet,

Ik zou graag het geld terug ontvangen dat wij hebben uitgegeven. Dit is om precies te zijn: 371, 52

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 07 augustus 2017 om 15:18 geantwoord

4-Aug-2017 Mevrouw Van der Plaat per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door hannahvdplaat