Klacht: Geld afgeschreven, geen bestelbevestiging

op 26 september 2017 over Wish in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb vandaag geprobeerd een bestelling te plaatsen op wish . ik heb al mijn gegevens goed ingevoerd waarna via de app met ideal het geld ook is afgeschreven. hierna is mijn bestelling nooit geplaatst en staat die nog steeds in mijn winkelwagen. ik heb geen bestelbevestiging gekregen en mijn bestelling is niet eens geplaatst, maar het geld is wel goed overgekomen.

Gewenste Oplossing:

ik ben blij als ik de bestelling alsnog kan plaatsen. als dit niet mogelijk is dan graag mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wish

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wish nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hFaber97