Klacht: Geld afgeschreven

op 20 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo ik ben erg post vanwege het feit dat er 71$ van mijn rekening afgeschreven is terwijl ik nog in contact met jullie ben geweest of wat dan ook ik zou graag mijn 71$ terug willen want anders ga ik er mee naar de politie heb nooit wat met jullie gedaan of in zee gegaan grtz Henrico Eijkenboom
Mijn e-mail is henrico1996eijkenboom@outlook
Kijk het aub na want er klopt helemaal nix van wil het bedrag zo spoedig mogelijk terug want er is sprake van een groot misverstand

Als ik mijn 71$ terug kan verwachten op mijn rekening

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Reactie van de melder van de klacht Henrico112

1 maand geleden - graag aub

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 28 september 2017 om 12:11 geantwoord

Geachte Meneer Eijkenboom,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Deze betaling is voor onze merchant PayLogic uitgevoerd. Voor meer informatie over de order zelf en een eventuele terugboeking raad ik u aan contact te zoeken met PayLogic: https://www.paylogic.com/en/2400-contact/ Onder vermelding van de transactiedetails van uw bankafschrift.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com