Klacht: Geld afgehouden – vermoedelijk vroergere Global Collect

op 02 augustus 2017 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21-01 om 19:00 werd er geld afgehouden van mijn rekening door Global compact rekn be49 0013 8576 8571 Bic: GEBABEBB.
Mededeling 567206864559
Ref opdrachtgevende bank E106985483

Ik heb geen weet van een bestelling bij deze firma en na nazicht op het internet vind ik met dit rekeningnummer de klachten terug van Global collect. Vermoedelijk gaat dit dan over dezelfde firma.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet wat ik er zou besteld hebben en indien ik niets besteld heb mijn centen terugkrijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 25 augustus 2017 om 09:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

25-Aug-2017 De heer, mevrouw De Keyser per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Aske.De.Keyser