Klacht: Geld afgeboekt zonder bestelling

op 13 september 2017 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Hallo , er is bij mij 1 euro afgeboekt via Ayden voor Hellofresh , ik heb niks besteld of ingevuld . Nu een week later word er 39 euro afgeboekt ,daar ik weer niks besteld heb . Graag wil ik mijn geld terug , storneren lukt niet . Heb sns bank

Dat ik mijn geld terug heb en dat ze mijn nummer blokkeren, ik heb niks met Ayden en wil ook niks via hun

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 14 september 2017 om 10:14 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Smeets,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen. Waarschijnlijk kunnen wij niet het geld terugboeken, of de terugkerende overboekingen stopzetten. Dit zult u aan moeten vragen bij Hello Fresh.

Zie voor meer informatie: https://www.adyen.com/home/information-for-shoppers

Ik hoor het graag als er meer vragen zijn.

Adyen Support
support@adyen.com