Klacht: Geld

op 05 augustus 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 dingen bij douglas besteld en het kost bij elkaar 20 euro nu heb ik de klantenservice gebeld maar die zeiden dat het gewoon bezorg was en heb niks binnen gekregen, nu moest ik het nummer geven van het product nou die had ik niet meer omdat mijn mail automatisch alles verwijderd nu ben ik wel 20 euro kwijt en ik wil of die producten nog of mijn 20 euro terug want ik vind dit toch wel erg tegenvallen

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 20 euro terug heb of alsnog mijn producten krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 09 augustus 2017 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Meijwaard,

Bedankt voor het delen van uw klacht via klacht.nl. Wat vervelend dat u uw bestellingen niet in ontvangst heeft mogen nemen. Om een onderzoek te starten naar uw vermiste pakketten is het voor ons van noodzaak om te beschikken over de juiste bestelnummers. Indien u niet meer in het bezit bent van deze bestelnummers, ontvangen we graag het e-mailadres dat u heeft gebruikt bij het plaatsen van uw bestellingen en de datum waarop het plaatsen van de bestellingen plaats heeft gevonden. Dan helpen wij u graag verder.

Met vriendelijke groet,
Parfumerie Douglas Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door sharonameijwaard