Klacht: geld

op 24 januari 2014 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Mijn klacht is dat ik alles stoppen Wil maar geen idd Heb Hoe en Nu is er weer 19.95 van me Bank afgeschreven naar jullie zou ik graag snel terug willen hebben en alles stop willen zetten vriendelijke friet melissa veenstra hoop snel bericht te krijgen

Geld terug en alles stoppen waar ik ook sta

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 27 januari 2014 om 10:40 geantwoord

Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit.
Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de webwinkel rechtstreeks benaderd kan worden en de eventuele machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door meliss_veenstra@live.nl