Klacht: Geld 2x afgeschreven

op 27 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst. Echter is mijn geld 2x afgeschreven, terwijl bij mijn orders op miniinthebox.com staat eat ik maar 1 bestelling heb geplaatst. Ik zou graag mijn geld terug willen. Het gaat om een bedrag van €12.24. De foto zit er trouwens bij omdat ik niet wist hoe ik een foto weg moest halen en er wel een moest kiezen

Wanneer ik mijn geld terug zou krijgen zou dit perfect zijn

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 27 juli 2016 om 23:14 geantwoord

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak.

We zien dat u twee keer deze bestelling heeft betaald, we zullen onmiddellijk een terugbetaling van EUR 12.49 voor u verzorgen.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Raadpleeg de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Hermes
www.miniinthebox.com

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ytibben