Klacht: Geld 2x afgeschreven

op 27 juli 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag een bestelling geplaatst. Echter is mijn geld 2x afgeschreven, terwijl bij mijn orders op miniinthebox.com staat eat ik maar 1 bestelling heb geplaatst. Ik zou graag mijn geld terug willen. Het gaat om een bedrag van €12.24. De foto zit er trouwens bij omdat ik niet wist hoe ik een foto weg moest halen en er wel een moest kiezen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geld terug zou krijgen zou dit perfect zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

MiniInTheBox.com

Heeft op 27 juli 2016 om 23:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Onze oprechte verontschuldigingen voor het eventuele veroorzaakte ongemak.

We zien dat u twee keer deze bestelling heeft betaald, we zullen onmiddellijk een terugbetaling van EUR 12.49 voor u verzorgen.

De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens 7-25 werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.

Raadpleeg de volgende link voor de verwerkingstijden van terugbetalingen: https://www.lightinthebox.com/download/ec11af0d-ebb0-4a1b-9d53-b919e05b1f49

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Met vriendelijke groet,
Hermes
www.miniinthebox.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ytibben