Klacht: gekrompen kledingstuk niet te ruilen

op 28 december 2017 over Bershka in de categorie Kledingwinkels

mijn dochter heeft een blouse gekocht. nadat ik deze op 30 graden gewassen heb is het gekrompen. ik ben met de blouse en bon terug gegaan naar de winkel en het probleem verteld. de kassière vertelde dit niet te kunnen ruilen waarna ik zij dat ik dat erg raar vind. zij heeft de manager er bij gehaald die zou mij wel even te woord staan. prima dacht ik. de manager verstaat geen Nederlands alleen maar Engels (erg vreemd als je in een winkel werkt in Nederland) zij beschuldigd mij er van de blouse in de verkeerde was te hebben gedaan. en omdat ik de label er uit heb geknipt (mijn dochter kan daar niet tegen) kan zij het niet controleren en neemt het niet terug. in de winkel hangt dezelfde blouse met wel een label er in maar er wordt niet de moeite genomen om te kijken. er staat nergens in de wet dat ik de label er in moet laten en is dit wel het geval dan moeten ze het kleiner maken zodat je er geen last van hebt.
ik heb de blouse mee terug genomen en heb het hoofdkantoor gebeld daar word doodleuk gezegd dat ze achter de manager staan want hun zien het product niet en er zijn genoeg mensen die zeggen het goed te wassen terwijl dat niet zo is dus ik wordt tussen de groep leugenaars gezet. ik vind dit echt niet kunnen en wil het graag opgelost hebben.
ik begrijp niet waarom ze moeilijk doen het is een stof en die kan krimpen.

ik ben tevreden wanneer mijn dochter haar blouse geruild krijgt

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bershka

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bershka nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door onbekend41